Ferie og planleggingsdagar

Ferie: Alle barn skal ha minst 4 veker ferie i løpet av året, der 3 veker skal takast samanhengande i skuleferien i perioden 20.juni til 20.august. Ei ferieveke er sett av til planleggingsdagar. Planleggingsdagar: Det er sett av 5 planleggingsdagar for kvart barnehageår. Barnehagen er stengd desse dagane.

Ferie

Barnehagen held open heile året.

• Barnehagen er stengt på offentlege helge- og høgtidsdagar samt julaftan og nyttårsaftan.
  • Onsdag før skjærtorsdag stenger barnehagen kl. 12.00.

Foreldra skal så snart som mogeleg i april gje melding om når barna skal ha sommarferie og seinast innan 30.april. På bakgrunn av denne informasjonen utarbeider dagleg leiar ferieliste for personalet og plan for sommardrift av barnehagen. Planen vert førelagt samarbeidsutvalet til uttale og eigarstyret til godkjenning innan utgangen av mai kvart år.

Planleggingsdagar for 2023-2024

Fredag 18.august 2023

Fredag 3.november 2023

Måndag 29.januar 2024

Fredag 10.mai 2024

Måndag 10.juni 2024

Barnehagen er stengt disse dagane.