Nye satsar for betaling av barenhageplass frå 1.januar 2020

Auke i betaling for barnehageeplass frå 1.januar 2020 Storting har vedteke auke i foreldrebetalinga av barnehageplass til kr 3135- for 100 % plass frå 1.1.2020. I tillegg kjem matpengar på kr 300,- pr månad. Viser til barnehagen sine vedtekter pkt 8.

Viebøen barnehage SA aukar barnehagesatsane etter Stortingsvedtak om maksimal pris for barnehageplass. Sjå barnehagen sine vedtekter pkt 8.

Betalingssatsane føljer Stortinget sit vedtak om maksimalpris med heimel i forskrift om foreldrebetaling i barnehagen. Betaling for kost kjem i tillegg. Gjeldande betalingssatsar vert gjort kjent på oppslag i barnehagen. Ein betalar for 11 månadar i året. Ved fråvær må ein betale for barnehageplass. Uregelmessig betaling kan medføre at barnet mistar plassen. Foreldrebetalinga forfell til betaling forskotsvis den 1. i kvar månad. Det betalast fram til skulestart det året barnet byrjar på skulen.

Søskenmoderasjon:
30% reduksjon på foreldrebetalinga på søsken nr 2, og 50% reduksjon på søsken nr 3.

Redusert foreldrebetaling:
Foreldra kan søkje kommunen om redusert foreldrebetaling om den samla iinntekta i husholdninga er under kr533.500,- Ingen skal betale meir enn 6% av samla inntekta i husholdninga til barnehageplass.  Stortinget har innført gratis kjernetid 20 timar i veka for barn over 3 år med låg innntekt. meir informasjon om korleis ein søkjer finn ein her: