Tryggleiksirkelen

Tryggleiksirkelen (COS) Barn treng sensitive og varme vaksne rundt seg både heime og i barnehagen. Barnet si tilknyting til foreldra dannar den viktigaste ramma rundt barnet si utvikling. Personale og foreldre kan få auka bevisstheit i å skape tryggleik, vise godleik, og regulere barna sine kjensler, hjelpe til i leik og vennskap.

Tryggleik sirkelen hjelp oss til å forstå at barnet si gryande sjølvstende og læring kviler heilt på retten til å vere avhengig av vaksne. Vaksne som er omsorgsfulle, forstålege, trygge og sterke til å støtte barnet i si utforskning og vere ein ladestasjon der barnet får påfyll av for vidare utvikling og læring. ( Brandstzæg, Torsteinson, Øiestad :2013)

Gode relasjonar er kanskje den viktigaste byggeklossen i barn si utvikling. Gode relasjonar har betydning for trivsel, livskvalitet og læring her og no, og det legg grunnlaget for nye relasjonar som barnet skal gå inni (Drugli, Barnehagefolk 4 - 2017)

Vi ønskjer å legge tilrette forat alle barna i vår barnehage skal få ei god tilknytning og nær relasjon til andre barn og personale gjennom primærkontakt og leik i små grupper.