Foreldreundersøking 2019

Utdannings direktoratet oppmodar alle barnehagar til å gjennomføre foreldreundersøking. I Foreldreundersøkinga får foreldre og føresette utrykke si meining om barnehagetilbodet, barna sin trivsel og samarbeidet mellom heim og barnehage. Det er frivillig for foreldra å delta iundersøkinga, men vi håper du tek deg tid til å svare på dei omlag 30 spørsmåla. vi vil gjerne ha så mange tilbakemeldinga som mogleg. Svar vi får tek vi med oss inni vidare planlegging av barnehagetilbodet. Lukke til!