• Endra søknadsfrist for barnehageplass til 1.februar 2024

Viebøen barnehage Sa har samordna opptak med Sunnfjord kommune. Nytt av året er at søknadsfristen er endra til 1.februar.

• Leik

I Viebøen barnehage skal alle barn få oppleve ein kvardag med humor, gled og leik.

• Stjernestunder

Små kortvarige glede kan berike kvardagslivet og forholdet vårt til andre menneske. Alt barnet lære, skjer i tilknytning til noko og byggjer vidare på det barnet alt har lært.

• Jakta på den gode barndom

Ein stad der små og store har det triveleg og moro saman, ein stad kor respekt for kvarandre og fridom til å ta eigne val står sentralt. Slik ser vi for oss Viebøen barnehagen!

• Meir fysisk aktivitet i barnehage

Viebøen barnehage deltak i ACTNOW er eit storskala forskings- og utviklingsprosjekt knytt til kompetanseutvikling for fremming av fysisk aktivitet i barnehagen. Leia av Høgskulen Vestland, målet er å utvikle gode og bærekraftige modellar for meir og betre fysisk aktivitet i barnehage. Samtidig vil vi utvikle meir kunnskap om korleis fysisk aktivitet påverkar barn si utvikling, læring og helse.

• Årsmøte 2022

Årsmøtet 24.mars i Viebøen barnehage (kjøkkenet). Alle andelseigarar vil få tilsendt informasjon om årsmøtet på Kidplan.

• Ønskjer du barnehageplass?

Vi har ledige barnehageplassar for barn fødd i 2019, 2020 og 2021.

1. mars er søknadsfristen til hovudopptaket.
    Søknad via Sunnfjord kommune si heimeside

Slik søker du om barnehageplass:
    Du søker på same plass for alle barnehagane i Sunnfjord kommune, både kommunale og private. Dersom du har vedlegg frå lege, helsestasjon, barnevern, PPT eller andre institusjonar kan du laste dei opp i søknadsportalen eller sende dei per post til: Sunnfjord kommune, postboks 338, 6802 Førde.

• Årsmøte 17.mars 2021

Årsmøtet 17.mars vert digitalt avvikla i år grunna smittevern omsyn. Alle andelseigarar vil få tilsendt informasjon om årsmøtet på Kidplan.

• Ønskjer du barnehageplass?

Vi har ledige barnehageplassar for barn fødd i 2019 og 2020.

1. mars er søknadsfristen til hovudopptaket.
    Søknad vi Sunnfjord kommune si heimeside
    Slik søker du om barnehageplass

• FYSISK AKTIVITET I BARNEHAGE

• Barnehagen har framleis smitteverntiltak

Vi er framleis på gult nivå, difor er opningstida sett til klokka 07:30 – 16:30

Smittevernstiltaka er som tidlegare.

• Ein god start i barnehagen

Vi ønskjer velkomen tilbake til eitt nytt barnehageår! Særleg ønskjer vi velkomen til nye barn som skal ta til i Viebøen barnehage for første gong!

• Foreldreundersøking 2019

Utdannings direktoratet oppmodar alle barnehagar til å gjennomføre foreldreundersøking.
    I Foreldreundersøkinga får foreldre og føresette utrykke si meining om barnehagetilbodet, barna sin trivsel og samarbeidet mellom heim og barnehage. Det er frivillig for foreldra å delta iundersøkinga, men vi håper du tek deg tid til å svare på dei omlag 30 spørsmåla. vi vil gjerne ha så mange tilbakemeldinga som mogleg. Svar vi får tek vi med oss inni vidare planlegging av barnehagetilbodet.

Lukke til!

• Nye satsar for betaling av barenhageplass frå 1.januar 2020

Auke i betaling for barnehageeplass frå 1.januar 2020

Storting har vedteke auke i foreldrebetalinga av barnehageplass til kr 3135- for 100 % plass frå 1.1.2020. I tillegg kjem matpengar på kr 300,- pr månad. Viser til barnehagen sine vedtekter pkt 8.

• Du ser det ikkje før du trur det

Kronikk av Aina Drage
    Mobbeombod Sogn og Fjordane

Mobbing er ofte vanskeleg å sjå. Vi vaksne må forstå at det vi ser er bitar av eit større og ofte usynleg bilde – og med interesse, mot og rette verktøy kan vi kanskje klare å få auge på det...

• Ny heimeside for Viebøen barnehage Sa

I samband med at vi tek i bruk Kidplan som kommunikasjonsmiddel mellom barnehagen og heimen, får Viebøen barnehage Sa ny heimeside.